Google Ads with Wix: מידע על קמפיינים מסוג Performance Max Shopping

זמן קריאה: 3 דקות
הערות:
  • קמפיינים מסוג Performance Max Shopping מיועדים למשתמשי Wix Stores בלבד.
  • אפשרות הקמפיין הזו תהיה זמינה רק אחרי שתיצרו חשבון Google Merchant Solutions, תכינו רשימה של מוצר החנות שלכם ותשלחו אותם לגוגל.
קמפיין שופינג למיקסום ביצועים (Performance Max Shopping) ב-Google Ads מאפשר לכם להציג את המוצרים שלכם למיליוני לקוחות פוטנציאליים. המודעות למוצרים שלכם יכולות להופיע בכל הערוצים של גוגל בו-זמנית, כולל YouTube, ‏Google Search ו-Google Shopping.
התחילו בפתיחת חשבון Google Merchant Solutions, רשמו בו את המוצרים שלכם ותדאגו לקבל אישור עבורם. לאחר מכן חזרו לטאב Google Ads בדאשבורד של האתר כדי להגדיר את השפה, המיקום והתקציב של הקמפיין לפני ההשקה.
צילום מסך של קמפיין performance max shopping בגוגל
הנושאים בעמוד זה:

מהו קמפיין Performance Max Shopping?

קמפיין Performance Max Shopping של גוגל מאפשר לכם לפרסם את מוצרי החנות שלכם בכל הערוצים של גוגל בבת-אחת. הקמפיינים האלה מיועדים לעסקים שרוצים להשתמש ברשת הפרסום של גוגל כדי לקדם את המוצרים שלהם. בעזרת למידת מכונה (machine learning) הם עושים אופטימיזציה למיקום המודעה כדי שיראו אותה האנשים הנכונים.
אחרי שאתם יוצרים חשבון Google Merchant Solutions ומשיקים את הקמפיין, גוגל מציגה את מודעות המוצרים שלכם בערוצים שלה, כולל Google Shopping, ‏YouTube ו-Google Search.
צילום מסך של Google Merchant Center בחשבונך.

יצירת קמפיין Performance Max Shopping עם Wix

השלב הראשון בבניית קמפיין Performance Max Shopping הוא יצירת חשבון Google Merchant Solutions. אם אין לכם חשבון, תתבקשו ליצור חשבון חדש אחרי שתבחרו את יעד הקמפיין. לאחר מכן, בחרו שפה ומיקומי יעד למודעות שלכם. לסיום, מגדירים את התקציב ומשיקים את הקמפיין.
הערה:
אחרי שהוספתם את המוצרים שלכם ל-Google Merchant Solutions, ייקח לגוגל עד 72 שעות לאשר אותם.

כדי ליצור קמפיין קניות Performance Max:

  1. עברו ל-Google Ads בדאשבורד של האתר.
  2. הקליקו על Start Advertising (תחילת פרסום). 
  3. הקליקו על Advertise Products (פרסום מוצרים) תחת יעד הפרסום Boost product purchases (קידום רכישות של מוצרים).
  4. לפני שאתם מתחילים להשיק את הקמפיין, צרו חשבון Google Merchant Solutions כדי להציג את המוצרים שלכם. הקליקו על Go to Google Merchant Solutions כדי ליצור לכם חשבון. לפרטים נוספים על יצירת חשבון Google Merchant Solutions
  5. כשחשבון Google Merchant Solutions שלכם יהיה מחובר והמוצרים יאושרו, תוכלו להתחיל ליצור את הקמפיין. בחרו את שפת הקמפיין ואת המיקומים שבהם אתם רוצים להציג את המודעות והגדירו תקציב לקמפיין. 
  6. רכשו מינוי והשיקו את הקמפיין שלכם.
צילום מסך של הדאשבורד של Google Ads עם הגדרת קמפיין שופינג
אתם יכולים לעקוב אחר ההתקדמות והמדדים של הקמפיין דרך הדאשבורד של Google Ads with Wix.

שאלות נפוצות

זה עזר לך?

|