CMS: פתרון בעיות באוספים

זמן קריאה: 4 דקות
לא תמיד קל לנהל אוספים ב-CMS (מערכת ניהול התוכן). לפעמים צצות בעיות בחיבור אלמנטים בעמוד, בהגדרת הרשאות או בסנכרון תכנים, וצריך לפתור אותן כדי שהאתר יפעל בצורה חלקה. לדוגמה, דמיינו מתווך נדל"ן שמעדכן את הנכסים המפורסמים באתר שלו, אבל מגלה שנכסים חדשים לא מוצגים כמו שצריך באתר. המדריך הזה יעזור לכם לפתור בעיות כאלה.
ヒント
אתם יכולים לפתור הרבה בעיות באוספים דרך העמוד החדש View Connections (צפייה בחיבורים) באוסף שלכם. האפשרות הזו עדיין לא זמינה בכל החשבונות ב-Wix.  
  1. עברו ל-CMS בדאשבורד של האתר. 
  2. הקליקו על האוסף הרלוונטי.
  3. הקליקו על More Actions (פעולות נוספות) מימין למעלה ובחרו ב-View Connections (הצגת חיבורים).

הנושאים בעמוד זה:

בדיקת החיבור של אלמנטים בעמוד

אחרי שיצרתם אוסף והוספתם מערך נתונים לעמוד, ודאו שכל האלמנטים והאינפוטים מהמשתמשים מחוברים למערך הנתונים. זה מבטיח שהתוכן יוצג בצורה נכונה. ודאו שכל אלמנט, כמו תמונות, טקסט וכפתורים, מחובר כמו שצריך למערך הנתונים הרלוונטי.
קראו איך לבדוק את החיבורים במערך הנתונים בין האלמנטים לאוספים שלכם. 

בדיקת הרשאות האוסף

ההרשאות קובעות מי יוכל לראות, ליצור, לעדכן ולמחוק תוכן באוסף. ודאו שהגדרתם את ההרשאות הנכונות ושהן תואמת את התפקידים של הגולשים באתר.
קראו איך לבדוק את הרשאות האוסף שלכם כדי לוודא שהן מוגדרות כמו שצריך. 

סנכרון אוסף גרסת Sandbox אופציונלי עם אוסף Live

אם הפעלתם אוספי גרסת Sandbox, זכרו ששינויים באחד מהם לא ישפיעו על השני. סנכרנו את התוכן כדי להבטיח שהעדכונים ייכנסו לתוקף. סנכרנו באופן קבוע את האוספים שלכם כדי למנוע פער בין נתוני גרסת ה-Sandbox לנתוני גרסת ה-Live.
אם הפעלתם את אוספי גרסת ה-Sandbox, למדו איך לסנכרן את התוכן של גרסת ה-Sandbox עם התוכן מאוסף ה-Live

בדקו את מצב מערך הנתונים

מערכי נתונים קובעים את אופן האינטראקציה של הגולשים עם התוכן באוספים שלכם. ודאו שמערך הנתונים שלכם מוגדר למצב המתאים. אתם יכולים לבחור מבין מצבי מערך הנתונים הבאים: 
  • Read: אלמנטים מחוברים יכולים לקרוא ולהציג תוכן מהאוסף שלכם. האלמנטים לא יכולים לשנות את תוכן האוסף. 
  • Write: לאלמנטים מחוברים אין אפשרות להציג תוכן מהאוסף. אלמנטים של קלט יכולים להוסיף תוכן לאוסף, אבל לא יכולים לשנות את התוכן הקיים באוסף.  
  • Read & Write: אלמנטים מחוברים יכולים להציג תוכן מהאוסף. אלמנטים של קלט יכולים להוסיף או לערוך תוכן באוסף שלכם. 
למדו איך לערוך את מצב מערך הנתונים והגדרות נוספות של מערכי נתונים. 

בדקו את הגדרות הדפדפן

אם הדפדפן שלכם חוסם קובצי קוקיז של צד שלישי, יכול להיות שתיתקלו בבעיה להציג או לערוך את התוכן. ודאו שהדפדפן שלכם לא חוסם קובצי קוקיז של Wix.

בעיות בהוספה לאוסף

יש כמה תרחישים שיכולים למנוע מכם להוסיף פריטים לאוסף. כך תפתרו בעיות נפוצות:

בדיקת סוגי השדות באוסף

סוג שדה האוסף קובע איזה סוג נתונים אפשר לאחסן בו. לדוגמה, אתם יכולים לאחסן רק ערכי מספרים בשדה מסוג Number. אלמנטים שאתם מחברים ל-CMS מוגבלים גם מבחינת סוגי השדות שאפשר לחבר אליהם. לדוגמה, אלמנט Rich Content יכול להתחבר רק לשדה Rich Content.

אם אתם נתקלים בבעיות כשאתם מנסים לאחסן נתונים מהסוג הנכון בשדות או בחיבור אלמנטים אליהם, בדקו שאתם משתמשים בסוגי השדות הנכונים. 

צריכים עוד עזרה?

אם הבעיה נמשכת, פנו אלינו ונשמח לעזור.

זה עזר לך?

|