מידע על כלי ה-AI של Wix

זמן קריאה:5 דקות
אנחנו ב-Wix מחוללים מהפך בעולם היצירה והניהול של אתרים בכך שאנחנו רותמים את העוצמה יוצאת הדופן של הבינה המלאכותית (AI). עם סדרת כלי AI חדשניים, תהליך בניית האתר לא נעשה רק פשוט יותר, אלא יכול להפוך למסע מרגש ויצירתי שתיהנו ממנו מאוד. 

עם כלי ה-AI של Wix, תהליך יצירת האתר יהיה קל ואינטואיטיבי יותר. הכלים האלה עומדים לרשותכם גם בשלב הגדרת הדאשבורד של האתר וגם ביצירת התוכן. הם עוזרים לכם לבנות ולנהל את הנוכחות שלכם אונליין. והחלק הכי טוב? אנחנו כל הזמן מחדשים ומוסיפים עוד ועוד יכולות AI. בואו נסקור רק חלק מאפשרויות ה-AI השוות שאנחנו מציעים.
עמוד זה מספק הצצה בלבד אל כלי ה-AI הזמינים ב-Wix. ככל שתתקדמו במסע בניית האתר, תגלו עוד יכולות AI מתקדמות שנועדו לשפר את החוויה ולקדם את ההצלחה שלכם.
רוצים כבר להתחיל?
המשיכו ישירות לכלי ה-AI שלנו כדי לבנות את הדאשבורד והאתר שלכם.אם אתם חדשים ב-Wix, תצטרכו להירשם וליצור חשבון בחינם.

אתר מקצועי ומעוצב

בניית האתר מעולם לא הייתה קלה יותר, הודות לבונה האתרים מבוסס ה-AI של Wix. הכלי בנוי כממשק צ'אט כדי להבין את צורכי האתר שלכם. הוא שואל אתכם סדרה של שאלות לגבי ההעדפות שלכם, כמו הסגנון, העיצוב והפיצ'רים הנדרשים, ואז יוצר אוטומטית אתר מותאם אישית בשבילכם.

אתם יכולים לבקש מהכלי לשנות חלקים באתר, או ליצור ממנו אתר חדש לגמרי. בכל מקרה, כל מה שתבחרו תוכלו לערוך ולהתאים לצרכים שלכם ב-Wix Editor.
צילום מסך של כלי יצירת האתרים של Wix המבוסס על AI.
צרו את האתר שלכם עוד היום:

ליצור תוכן טקסטואלי לאתר

לא פשוט לנסח עבור האתר טקסט מושך ומותאם ל-SEO. הכלי ליצירת טקסט מבוסס ה-AI של Wix יכול לסייע לכם בזה. הוא משתמש באלגוריתמים של AI כדי להבין את ההקשר של האתר וליצור טקסט מתאים. הכלי הזה יכול לעזור לכם ליצור טקסט אטרקטיבי באתר, תיאורי מוצרים ועוד, ולשפר את הנראות של האתר במנוע החיפוש ואת מעורבות המשתמשים.

פשוט הקליקו על Create AI Text (יצירת טקסט AI) בכל תיבת טקסט בתוך ה-editor כדי לקבל הצעות לתוכן האתר. 
צילום מסך של כלי יצירת הטקסטים מבוסס ה-AI של Wix עבור תוכן האתר.

לבנות את המקטעים באתר

כשאתם עובדים על האתר ב-editor, אתם יכולים להיעזר ב-AI כדי ליצור בו מקטעים. למשל, נניח שאתם רוצים מקטע About Us (עלינו). אתם רק צריכים לתאר ב-editor את החזון שלכם עבור המקטע. כלי ה-AI ימשיך מכאן – הוא ייצור מקטע מותאם אישית שמשתלב בצורה חלקה עם עיצוב האתר, כולל תוכן ותמונות רלוונטיים. 

כמובן שבכל שלב יש לכם שליטה מלאה, ואתם יכולים להמשיך ולשנות את המקטעים והאלמנטים ב-editor עד שיתאימו לציפיות שלכם.
צילום מסך של כלי יצירת המקטעים מבוסס ה-AI ב-Wix Editor

ליצור תמונות משלכם

כלי ה-AI של Wix ליצירת תמונות מאפשר לכם ליצור תמונות ייחודיות ומושכות ללא צורך בניסיון בעיצוב. אתם פשוט צריכים לכתוב מה תרצו שיופיע בתמונה ולבחור את הסגנון המועדף, והוא ייצור תמונות כדי שתוכלו להשתמש בהן באתר - בחינם! 

אם התוצאה הראשונית לא מספיק טובה, אל דאגה. אתם יכולים ללחוץ על Create Again כמה פעמים שאתם צריכים עד שתמצאו תמונה שתואמת בצורה מושלמת לחזון שלכם. אחרי שבחרתם את התמונה שלכם, אתם יכולים להמשיך ללטש אותה ב-Photo Studio – לחתוך, לשנות את הגודל, להפעיל פילטרים ולבצע שיפורים אחרים כדי להבטיח שהתמונה שלכם תהיה בדיוק כמו שצריך.
צילום מסך של כלי יצירת התמונות מבוסס ה-AI של Wix ב-Photo Studio.
מרגישים יצירתיים?
קראו מידע נוסף על יצירת תמונות באמצעות AI.

השתמשו ב-AI כדי ליצור לוגו ייחודי למותג שלכם. הכלי הזה משתמש ב-AI כדי להבין את העדפות המותג והסגנון שלכם. הוא שואל כמה שאלות על העסק שלכם ואז מייצר מגוון רחב של עיצובי לוגו בהתאמה אישית. 
צילום מסך של כלי יצירת הלוגו מבוסס ה-AI של Wix שיעזור לכם להשיג לוגו מקצועי למותג שלכם.
אתם יכולים לבחור את העיצוב המועדף עליכם ואפילו להמשיך לשנות אותו – את הצבעים, הפונטים והפריסה. הכלי הזה חוסך לכם זמן ומבטיח שהלוגו שלכם יתאים למותג.
קבלו את הלוגו המקצועי שלכם:

לכתוב תיאורי מוצרים מפורטים

כשאתם מגדירים את החנות בדאשבורד של האתר, אתם יכולים להשתמש ב-AI כדי ליצור תיאורים אטרקטיביים של מוצרים, שמדגישים את התכונות והיתרונות הייחודיים של המוצרים שלכם. 

כלי ה-AI יספק לכם וריאציות שונות לתיאורי מוצרים. התיאורים האלה ידידותיים ל-SEO וכוללים מילות מפתח רלוונטיות, שמשפרות את החשיפה במנועי החיפוש.
צילום מסך של כלי יצירת הטקסט מבוסס ה-AI של Wix עבור תיאורי מוצרים ב-Wix Stores.
התחילו להגדיר את המוצרים שלכם:
עברו אל Products בדאשבורד של האתר.

לשלוח מיילים שמושכים את העין

בטאב השיווק במיילים בדאשבורד אפשר להשתמש ב-AI כדי ליצור מיילים מקצועיים ולשלוח אותם לאנשי הקשר שלכם. פשוט ציינו את המטרה העיקרית של המייל שלכם – למשל קידום מכירות או ברכה לנרשמים חדשים, ואז ציינו את שם העסק, סוג העסק, אופי המותג וכל מידע קריטי שאתם רוצים לכלול במייל. 

לאחר מכן יוצר המיילים מבוסס ה-AI ייצור לכם מייל שלם, מוכן לשליחה, עם תמונות רלוונטיות מתוך ספריית המדיה העצומה של Wix.
צילום מסך של הכלי ליצירת מיילים שיווקיים מבוסס ה-AI של Wix
התחילו ליצור את הקמפיינים שלכם במייל:
הקליקו על Email Marketing בדאשבורד של האתר ובחרו ב-Generate AI email (יצירת מייל ב-AI). אתם צריכים לרכוש תוכנית שיווק במייל כדי להשתמש באפשרות הזו.

ליצור אוספים ל-CMS שלכם

ניהול התוכן באתר קל יותר עם כלי ה-AI של Wix ליצירת אוספים ב-CMS. פשוט הזינו שם ותיאור קצר של האוסף שאתם רוצים ליצור, ואז תנו ל-AI לטפל בכל השאר. אחרי שהאוסף נוצר, אתם יכולים לבדוק את השדות והתוכן בדיוק כמו שהייתם עושים עם כל אוסף אחר.
צילום מסך של יוצר האוספים מבוסס ה-AI של Wix ב-CMS.
התחילו ליצור את האוסף ב-CMS:
הקליקו על CMS בדאשבורד של האתר, הקליקו על Create Collection ובחרו ב-Create with AI. לחלופין, קראו מידע נוסף על השימוש ב-AI ב-CMS.

זה עזר לך?

|