הבנת ההבדלים בין אנשי קשר (Contacts), חברי אתר (Members) ומנויים (Subscribers)

זמן קריאה: 2 דקות
כדי לנהל בצורה טובה יותר את אנשי הקשר שלכם, כדאי להבין את ההבדלים בין אנשי קשר (Contacts), חברי אתר (Members) ומנויים (Subscribers).כל מי ששולח פרטים דרך האתר שלכם מסווג כאיש קשר, אבל מנויים וחברי אתר הם סוג ספציפי של אנשי קשר.
הנושאים בעמוד זה:

אנשי קשר (Contacts)

אנשי קשר הם גולשים באתר שנוספו לרשימת אנשי הקשר שלכם. בכל פעם שגולש או גולשת באתר יוצרים איתכם קשר דרך האתר (לדוגמה, דרך טופס יצירת קשר), הם נוספים אוטומטית לרשימת אנשי הקשר יחד עם הפרטים שהם סיפקו. 
את אנשי הקשר אפשר לנהל דרך Contacts בדאשבורד של האתר. לפרטים נוספים על ניהול אנשי הקשר

חברי האתר (Members)

חברי אתר הם גולשים באתר שנרשמו כחברי אתר דרך טופס ההרשמה לחברים. לחברי האתר יש פרופילים משלהם באזור האישי לחברי האתר והם יכולים לתקשר עם חברים אחרים בקהילה.
חברי האתר יכולים גם לקחת על עצמם תפקידים ספציפיים באתר, ואתם יכולים לשייך להם תגים כדי להבליט את התפקידים שלהם (לדוגמה, Blog Writer - כותב/ת בבלוג).
האזור האישי לחברי האתר – Members Area
את חברי האתר אפשר לנהל דרך Site Members בדאשבורד של האתר. לפרטים נוספים על ניהול החברים
טיפ:
אפשר להגדיר אנשי קשר כחברי אתר גם בצורה ידנית, בלי שהם יצטרכו לעבור את תהליך ההרשמה. לפרטים נוספים על הגדרת אנשי קשר כחברי אתר

מנויים (Subscribers)

מנויים הם גולשים שנרשמו לניוזלטר שלכם (לדוגמה, דרך הטופס Get Subscribers). גם אנשי קשר שנתנו לכם הרשאה לשלוח להם מיילים שיווקיים, ניוזלטרים או עדכונים מהאתר נחשבים כמנויים.
את המנויים אפשר לנהל דרך Contacts בדאשבורד של האתר. לפרטים נוספים על ניהול מנויים

זה עזר לך?

|